حـــــــــــــــرامية
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

احنا حرامية اون لاين.بنسرق كل جديد ومهم من كل منتدي ونلمه في منتدي واحد.ومن الامانة والصدق اننا نذكر صاحب الموضوع الاصلي الي تعب فيه طبعا.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

أتعلمون ما هى المرأة (جزء تانى)

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
قلب النمله
حرامي لسة ورور
حرامي لسة ورور
قلب النمله

أتعلمون ما هى المرأة (جزء تانى) Empty
مُساهمةموضوع: أتعلمون ما هى المرأة (جزء تانى)   أتعلمون ما هى المرأة (جزء تانى) Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 28, 2008 2:29 pm

· مهما طال شعر المرأة .......فلسانها أطول

· المرأة تبكى عند الزواج و .......الرجل يبكى بعد الزواج

· لا راحة فى بيت يخفت فيه صوت الديك و.......يعلو صوت الدجاجه

· المرأة كالزهره ......لكنها بحاجه الى الرجل لتزدهر أكثر

· المرأة كالنحله .......إما أن تلدغك أو تعطيك عسلا

· المرأة كالفنجان المقلوب .......سرها بداخلها

· لا يوجد فى الدنيا أصعب من إمرأه تقف بين رجلين .......رجل يحبها و رجل تحبه

· لا تثق بقلب المرأه ........كما لاتثق بشمس الشتاء

· خير سلاح لمحاربة المرأة........ المرأة

· المرأة كالبحر إذا لم تقاومها .......جرفتك الى غياهب المجهول

· المرأة الجميله هى التى تستحوذ على عقول الرجال ....و ليس على عيونهم

· للمرأه خيال متقلب .......يقفز فى لحظه من الأعجاب الى الحب و من الحب الى الأمومه

بما انها حرب فاحنا مستعدين[b]
قلب النمله
حرامي لسة ورور
حرامي لسة ورور
قلب النمله

مُساهمةموضوع: رد: أتعلمون ما هى المرأة (جزء تانى)   أتعلمون ما هى المرأة (جزء تانى) Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 28, 2008 2:33 pm

عندك حق ياقلب النمله.......................
dodo
حرامي ابتدي يتعلم السرقة كويس
حرامي ابتدي يتعلم السرقة كويس
dodo

مُساهمةموضوع: واحدة واحدة   أتعلمون ما هى المرأة (جزء تانى) Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 28, 2008 3:38 pm

[ياراجل مش كده يعنى انت طلعتنا واحشين وبعدين عمرالمراءة ماتفعل هذه الاشياء اللى اذا فقدت حب الرجل فى قلبها
قلب النمله
حرامي لسة ورور
حرامي لسة ورور
قلب النمله

مُساهمةموضوع: رد: أتعلمون ما هى المرأة (جزء تانى)   أتعلمون ما هى المرأة (جزء تانى) Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 28, 2008 3:48 pm

هى دى حقيقة المرأة لانها لو بتعرف تحب هاتعرف يعنى ايه مشاعر وتعرف تحافظ على حبها للرجل وهو طبعا هايقدر الحب ده ويحتويها بقلبة
amira mamdouh
مشرف علي العصابة
مشرف علي العصابة
amira mamdouh

مُساهمةموضوع: رد: أتعلمون ما هى المرأة (جزء تانى)   أتعلمون ما هى المرأة (جزء تانى) Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 28, 2008 4:32 pm

لا طبعا الراى ده مش صحيح اطلاقا لان المراه يعنى مشاعر مسالتش نفسك ليه الراجل بيشتغل الشغلانات الصعبة اللى اغلبها تعامل مع الاجهزة والصلب والمراه بتتعامل مع البشر اكتر زى المدرسين وغيرها لان الراجل مخلوق من تراب يقدر يتعامل مع التراب اللى زيه لكن المراه مخلوقه من ضلع ادم يعنى من روحه يعنى تتعامل مع الحاجات اللى فيها روح اكتر لانها بتحس بيها بمشاعرها وبعدين متنساش ان المراه نصف المجتمع ومتنكرش فضلها يعنى المراه هى الام اللى استحملتك العمر ده كله وانت تيجى تقول عليها نحلة تلدغ وهى برضه الاخت الصديقة اللى اول واحدة تقولها سرك وكمان هى بنتك على كده انت لو اتجوزت وجبت بنت هتقتلها ولا ايه بالظبط scratch وبعدين ليه متقولش ان ده كلها حجج فارغة من الرجالة اللى مش بتعرف تقدر ولا تتعامل كويس مع المراه ...... معلش على طريقتى فى المهاجمه بس بصراحه انا حسيت ان فى ظلم كبير للستات فى الموضوع ده ...
قلب النمله
حرامي لسة ورور
حرامي لسة ورور
قلب النمله

مُساهمةموضوع: رد: أتعلمون ما هى المرأة (جزء تانى)   أتعلمون ما هى المرأة (جزء تانى) Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 29, 2008 8:21 pm

هو الراجل بيشتغل الشغلانات الصعبة دى عشان يكون قد المسؤلية وقد كلمة راجل لانها كبيرة لانه بيحمل هم امراة ومشاكلها اللى بتتسببهالو
والمرأة اه فعلا ليها دور ومش بنكرة وكله عارف انها امه او اختة او زوجته بس محدش يقدر ينسى اى جرح او قسى او خيانة كانت سببها
أ ل م ر أ ة
magdikamel
Admin
Admin
magdikamel

مُساهمةموضوع: رد: أتعلمون ما هى المرأة (جزء تانى)   أتعلمون ما هى المرأة (جزء تانى) Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 29, 2008 9:34 pm

أنا أسف لكن انا عندي رأي معين بخصوص ان الراجل بيقدر يشتغل شغلانة والست شغلانة تانية لكن التكوين العصبي والبدني للراجل بيقدر يساعدوه ويميزوه في النوع ده من العمل والست لديها وفرة في مشاعر الامومة بطبيعتها وبطبيعة تكوينها الخلقي لذا بتقدر تتعامل مع الوظائف المحتاجة عاطفية اكتر من العقلانية والعضلات
لكن المرأة مش وحشة اوي كدا يا قلب النملة لكن في كل قاعدة ليها شواز وانت لو حظك وحش شوية في حياتك العاطفية مش تأخد موقف كدا عنيف تجاه الجنس الاخر لان فيه رجالة غيرك حظها حلو وعيشا مرتاحة جدا في حياتها العاطفية وانا نفسي من الناس الي حظها وحش لكن انا عمري ما بقفد الامل .
http://www.7rmia.yoo7.com
amira mamdouh
مشرف علي العصابة
مشرف علي العصابة
amira mamdouh

مُساهمةموضوع: رد: أتعلمون ما هى المرأة (جزء تانى)   أتعلمون ما هى المرأة (جزء تانى) Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 29, 2008 9:37 pm

طب ما هو هو ده اللى بحاول اقوله بس مش مقتنعين بيه
NANO
حرامي جديد طازة
حرامي جديد طازة
NANO

مُساهمةموضوع: رد: أتعلمون ما هى المرأة (جزء تانى)   أتعلمون ما هى المرأة (جزء تانى) Icon_minitimeالجمعة أكتوبر 31, 2008 3:28 pm

انا لسه مش فاهمة حاجة بس بحاول افهم ياجماعة

أتعلمون ما هى المرأة (جزء تانى)
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» أتعلمون ماهي المرأة ؟؟؟؟