حـــــــــــــــرامية
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

احنا حرامية اون لاين.بنسرق كل جديد ومهم من كل منتدي ونلمه في منتدي واحد.ومن الامانة والصدق اننا نذكر صاحب الموضوع الاصلي الي تعب فيه طبعا.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

سؤال للشباب والبنات ارجوا من الكل يجاوب

ضحى
قلب النمله
dodo
magdikamel
amira mamdouh
bana
10 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
bana
مشرف علي العصابة
مشرف علي العصابة
bana

سؤال للشباب والبنات ارجوا من الكل يجاوب Empty
مُساهمةموضوع: سؤال للشباب والبنات ارجوا من الكل يجاوب   سؤال للشباب والبنات ارجوا من الكل يجاوب Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 22, 2008 1:07 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ابي اسالكم سؤالين ...سؤال للبنات ..وسؤال للشباب

سؤال البنات:::: هل تفضلين الزوج صاحب المال والثراء ام الزوج صاحب الحب والحنان حتي ولو كان فقيرا ؟؟؟

سؤال الشباب ::: من تتمني الزواج منها --- صاحبة القلب الحنون والحب الجارف ام صاحبة الوجه الجميل الفاتن ؟؟؟

وياليت تكون الأجابة بصراحه

منتديات تعب قلبي flower
bana
مشرف علي العصابة
مشرف علي العصابة
bana

مُساهمةموضوع: رد: سؤال للشباب والبنات ارجوا من الكل يجاوب   سؤال للشباب والبنات ارجوا من الكل يجاوب Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 22, 2008 1:11 am

انا عن نفسى افضل الزوج صاحب الحب والحنان حتى لو فقير لان الحب الى بيدوم لكن الثروه ممكن فى لحظه تروح وكمان الزوج الى بحبو ممكن نقف مع بعض لحد ما نكون الثروه والاحسن من الثروه وهيا الاسره السعيده دا رئىflower
amira mamdouh
مشرف علي العصابة
مشرف علي العصابة
amira mamdouh

مُساهمةموضوع: رد: سؤال للشباب والبنات ارجوا من الكل يجاوب   سؤال للشباب والبنات ارجوا من الكل يجاوب Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 22, 2008 1:20 am

انا بايد رايك يا بانا ده رايي فعلا ان الحب بيدوم اكتر من المادة وبعدين ياما ناس اغنية جدا بس مش لقيين السعاده او الحب وناس فقرا اسعد من اى حد تتخيلوا
magdikamel
Admin
Admin
magdikamel

مُساهمةموضوع: رد: سؤال للشباب والبنات ارجوا من الكل يجاوب   سؤال للشباب والبنات ارجوا من الكل يجاوب Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 22, 2008 1:38 pm

انا عن نفسي بدرو علي الاتنين تكون جميلة وحنينة ودا مش صعب اني الاقيه
وعلشان مكدبش عليكم حنينة لاني هنكون جنب بعض طول حياتنا لازم نكون حنينين علي بعض
وحلوة لانها هتكون قدامي علي طول وانا مش عايز كل ما اشوفها ادور وشي الناحية التانية واقول اه الوش الي اصطبحنا بيه علي الصبح ده !
يعني علي الاقل تكون مقبولة لكن وحشة عني ما اتجوزت حتي لو فيها حنان الدنيا كلوه

والي بدور علي واحد حنين وفقير انا فقير خالص ربنا اخد مني كل حاجة واداني الحنية
هههههههههههههههههههههههه
http://www.7rmia.yoo7.com
dodo
حرامي ابتدي يتعلم السرقة كويس
حرامي ابتدي يتعلم السرقة كويس
dodo

مُساهمةموضوع: رد: سؤال للشباب والبنات ارجوا من الكل يجاوب   سؤال للشباب والبنات ارجوا من الكل يجاوب Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 22, 2008 4:42 pm

برضه بأيدك يااميرة انتى وبانانا ات اختار الراجل اللى بحبه ويحبنى واقدر استحمله فى اى وقت واكيد ربنا هيكرمنا اما ان افضل الراجل اللى معاه فلوس وغنى ممكن مايحبنيش وتبقى حياتنا واحشة ومافيش فيها سعادة وده بيحصل فعلا ممكن يكون الراجل سنه كبير عن البنت وشكله وحش ومع ان دى خلقة ربنا بس تاخده عشان فلوسه وعلى راى المثل ( ياواخد القرد على ماله بكره يروح المال ويفضل القرد على حاله )
dodo Smile
قلب النمله
حرامي لسة ورور
حرامي لسة ورور
قلب النمله

مُساهمةموضوع: رد: سؤال للشباب والبنات ارجوا من الكل يجاوب   سؤال للشباب والبنات ارجوا من الكل يجاوب Icon_minitimeالخميس أكتوبر 23, 2008 12:10 am

انا معاك يامجدى افضل الاتنين مع انها مستحيل يتواجدو الحنان مع الجمال الا نادر جدا وطبعا الحنان اهم لان كل واحد محتاج للحنان لقسوة الزمن ده علينا والدنيا اللى بتهبد فينا.. والجمال مطلوب مش شرط تكون جميلة اوى بس مقبولة لان زى مانتا قولت هاشوفها هادور وشى بس مش للنحية التانية بس لغيرها هاخونها يعنى الحنان مطلوب لانه من عناصر الحب والجمال مطلوب لان الله جميل يحب الجمال..والاهم الاخلاق والادب....ده رأى
ضحى
حرامي لسة ورور
حرامي لسة ورور

مُساهمةموضوع: رد: سؤال للشباب والبنات ارجوا من الكل يجاوب   سؤال للشباب والبنات ارجوا من الكل يجاوب Icon_minitimeالخميس أكتوبر 23, 2008 1:54 am

بصراحه انا افضل الوسط عشان نبقى واقعين يعنى احب اخد الى بحبو وفى نفس الوقت مستواه قريب من مستوايا او ممكن اقل شويه صغيرين بعتبار انو بيبتدى حياتو لكن مفيش خالص مش هيبقى الحب هتحصل مشاكل كتير بسبب كدا وحتى لما نجيب اطفال غصب عننا هيحصل مشاكل وهيكون فى متطلبات كتير غصب عننا لو عليا انا وهوا ناكل ونشرب حب فى حب لكن نبص لبعد كدا هل قصه الحب دى هتدوم مع الفقر دا متوقعش انا بقول رئى على اساس الواقع الى عيشين فيه والنماذج الى موجوده ادامى
amira mamdouh
مشرف علي العصابة
مشرف علي العصابة
amira mamdouh

مُساهمةموضوع: رد: سؤال للشباب والبنات ارجوا من الكل يجاوب   سؤال للشباب والبنات ارجوا من الكل يجاوب Icon_minitimeالخميس أكتوبر 23, 2008 7:23 pm

انت عندك حق يا ضحى بس احنا بنتكلم على الناس اللى بتبص لفوق قوى بتبقى عايزة المادة اكتر من اى حاجة تانية وده بيتهيالى نادر لما يكونوا يعيشوا فترة طويلة مع بعض سريعا ما يتم الانفصال لكن بيتهيالى برضه ان لو فى حب وتفاهم اكيد هيقدروا يسخروا الدنيا ده كلها ليهم ويبتدوا السلم من الاول مع بعض مش عارفه هى ده وجهة نظرى لو اللى انا شايفاه ده غلط ممكن حد يبقى يصححولى.... lol!
magic
مشرف علي العصابة
مشرف علي العصابة
magic

مُساهمةموضوع: رد: سؤال للشباب والبنات ارجوا من الكل يجاوب   سؤال للشباب والبنات ارجوا من الكل يجاوب Icon_minitimeالجمعة أكتوبر 24, 2008 3:20 am

ياسلام لو الاتنين مع بعض ده يبقى لوز اوى ههههههههههههههههههههههههههههه بجد ممكن الواحد يلاقى الصفتين مع بعض بس صعب شويه فى الزمن ده
shaimaareda
حرامي لسة ورور
حرامي لسة ورور

مُساهمةموضوع: رد: سؤال للشباب والبنات ارجوا من الكل يجاوب   سؤال للشباب والبنات ارجوا من الكل يجاوب Icon_minitimeالسبت أكتوبر 25, 2008 3:06 pm

انا افضل الاقي الحب و الحنان و المادة و الثروة احنا اللي بنعملها مش هي الي بتعملنا و اكيد ممكن تلاقي الي فيها حب و حنان و فيها جمال و لو كانت مش قمر يعني فجمال روحها هيكون مرسوم علي و جهها
hassan
حرامي لسة ورور
حرامي لسة ورور
hassan

مُساهمةموضوع: رد: سؤال للشباب والبنات ارجوا من الكل يجاوب   سؤال للشباب والبنات ارجوا من الكل يجاوب Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 05, 2008 6:17 am

من الاخر انا عايز وحدة حنينة وحلوة وطويلة ورفيعة ومحجبة وبيضة مش مهم لون العيون بس لو لاقيتوها كلمونى اناا مستنى
لولو
حرامي لسة ورور
حرامي لسة ورور
لولو

مُساهمةموضوع: رد: سؤال للشباب والبنات ارجوا من الكل يجاوب   سؤال للشباب والبنات ارجوا من الكل يجاوب Icon_minitimeالخميس نوفمبر 06, 2008 5:22 pm

انا عن نفسى اكيد زى اى بنت بتفهم اتمنى انى اتجوز واحد حنين وبيحبنى
واخر حاجه افكر فيها انه يكون غنى كفايه نكون مستورين
بس اكيد الشكل مطلوب بس مش ضرورى او ساسى

سؤال للشباب والبنات ارجوا من الكل يجاوب
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اسئلة وياريت الكل يجاوب
» ســـــــؤال مهم جدآآآآ للشباب والبنات
» سؤال خاص للشباب والفتيات تحدوا نفسكم وجاوبوا بصدق وصراحة
» سؤال صعب شوية
» الحوار الساخن بين الشباب والبنات .. تفضلوا هنا ..